TRX

אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות.
 
פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה. ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה. ששת העקרונות המקוריים : ריכוז, שליטה, מרכז, זרימה, דיוק ונשימה.
 
השרירים המייצבים נמצאים במרכז התרגול, שרירים אלו מסייעים לשרירים המניעים ומבודדים את התנועה. פילאטיס מייחס חשיבות יתירה לשרירים אלו, מתוך מחשבה ששימוש נכון בהם יאפשר תנועה חלקה יותר וימנע עומס על חלקים אחרים בגוף.
 
פילאטיס דורש הפעלת כוח רב בפחות חזרות על כל תרגיל. האימון מתמקד בחיזוק שרירי הליבה והיציבה, כמו שרירי הבטן, תוך כדי מתיחה והארכה של שרירים אחרים. אימון בַּשיטה יכול להיות רוטינה של תרגילים עם זרימה תנועתית ביניהם, או לחלופין יש אפשרות לבצע תרגילים אחדים בעצימות גבוהה יותר.

לקביעת שיעור ניסיון השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

03.554.6660

 

ראול ולנברג 20, רמת החייל, צפון תל אביב

בניין A, מעל שוק צפון

קומה ראשונה

 

 

©2016 by superhappy studio.

Proudly created with Wix.com

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White Pinterest Icon
  • YouTube