שאלות ותשובות
מהן שעות פעילות הסטודיו?
אפשר לראות את מערכת השעות שלנו בעמוד מערכת שעות, בדרך כלל הפעילות בבוקר מתחילה ב 07:00 ונגמרת ב 11:00 ואז שוב בערב החל מ 17:00 ועד השעה 21:00.
כמה עולה מנוי?
יש לנו כמה סוגי מנויים, מוזמנים לראות את המחירון של הסטודיו בעמוד מחירים.
האם ניתן ניתן לבטל מנוי?
-
ביטול מנוי כרוך בתשלום דמי ביטול בסך 100 ₪, או 5% מסך העסקה, הנמוך מביניהם.
-
ביטול מנוי כרוך בהודעה מראש וסיום חודש קלנדרי, לפי התאריך בו החל המנוי. לדוגמה: לקוח שהתחיל מנוי ב 10.8 וביקש לבטל ב 21.11 יוכל להגיע להתאמן עד ל 9.12 (עד לסיום חודש קלנדרי) ואז יתחיל לקבל זיכויים כנגד הזמן שנותר למנוי המקורי.
-
שימו לב, הקפאות אינן מחושבות ואין כנגדן זיכוי, אם מבטלים מנוי. -
לא ניתן לבטל כרטיסייה.
האם יש יוגה למתחילים?
איזה יוגה מתאימה לי?
איך יוצרים איתכם קשר?
אפשר ליצור קשר בכל אחת מהדרכים הבאות:
-
אפשר לשלוח הודעת ווצאפ - הכי קל והכי נוח, פשוט שלחו הודעה למספר 053-7502374 (https://wa.me/message/IZGQWBZ5EBY3A1). -
טופס יצירת קשר באתר - השאירו פרטים ונחזור אליכם. -
אפשר גם לצלצל לסטודיו למספר 053-7502374, במידה ואין מענה, מומלץ לשלוח הודעה.
האם יש שיעור לנשים בהריון?
כמה זמן הסטודיו קיים?
יש לכם מנוי קצר יותר, שאינו שנתי?
כרגע, בגלל הקורונה, יש לנו אופציה למנויים לחצי שנה . שווה לראות את התשובה שלנו האם ניתן לבטל מנוי.
איפה הסטודיו נמצא?
איפה חונים?
-
חניון הנחושת (אחוזת החוף). -
חניון שוק צפון. -
חניון אפר לבעלי תו חניה אזורי של אזור 10, כניסה מרחוב קהילת זגלמביה.
האם אפשר לנסות עוד שיעור ניסיון?
כמה עולה שיעור ניסיון?
האם יש שיעורים בזום?
האם אפשר להקפיא את המנוי?
אם נרשמתי לשיעור, אפשר לבטל (נוהל ביטול שיעור)?
-
אם ביטלת עד השעה 20:00 יום לפני - פיני את מקומך בזמן, הכל טוב.
-
אם ביטלת עד שעה וחצי לפני תחילת השיעור זה נחשב לביטול מאוחר, זה אומר שהשיעור יחשב כבוצע ואם מדובר לדוגמה במנוי של פעמיים בשבוע פילאטיס מכשירים, אז זה יספר במניין הפעמים של אותו שבוע.
-
אם ביטלת פחות משעה וחצי לפני תחילת השיעור או לא הגעת לשיעור, יקוזז לך יום אחד מסוף המנוי, אם מדובר בכרטיסייה, השיעור יחושב כבוצע ו"ינוקב" בכרטיסייה
נהלי קורונה
אנחנו מקפידים על המרחקים הנדרשים, מגבילים את כמות המשתתפים, מחטאים את הציוד וכמובן שחובה למלא הצהרת קורונה יומית.
איך בודקים כמה זמן נשאר למנוי (סיום מנוי)?
אפשר דרך האפליקציה: תפריט (סימן של 3 פסים) --> הגדרות חשבון
איך ממלאים הצהרת קורונה?
האם יש מנוי זום?
ישנה כרטיסייה יעודית לשיעורי זום - תעיפו מבט במחירון :)
אפשר לרכוש או לחדש מנוי באפליקציה?
לקוחות קיימים יכולים לבצע את הפעולות האלו באפליקציה בקלות: היכנסו לאפליקציה --> לחצו על 3 הפסים --> בחרו -SHOP --> בחרו את סוג המנוי אותו אתם רוצים ושלמו :)
איך נרשמים לשיעורים (נוהל הרשמה לשיעור)?
נרשמים לשיעורים בקלות באפליקציה.
האם ניתן לקבוע שיעורים קבועים?
האם המורים בסטודיו מוסמכים עם תעודות?
אם פספסתי שיעור בשבוע, האם ניתן לצבור אותו לשבוע אחר?
כאשר מדובר במנויים, לא. הכניסות הן שבועיות ואין אפשרות להעביר אותם לשבוע אחר.
האם ניתן לחלוק מנוי/מנוי זוגי?
האם ניתן לבטל כרטיסייה
לא ניתן לבטל כרטיסיות.