לקביעת
שיעור ניסיון

שאלות ותשובות

מהן שעות פעילות הסטודיו?


אפשר לראות את מערכת השעות שלנו בעמוד מערכת שעות, בדרך כלל הפעילות בבוקר מתחילה ב 07:00 ונגמרת ב 11:00 ואז שוב בערב החל מ 17:00 ועד השעה 21:00.




כמה עולה מנוי?


יש לנו כמה סוגי מנויים (פעם, פעמיים או שלוש פעמים מכשירים בשבוע), מוזמנים ליצור קשר ונספק לכם את כל הפרטים.




האם ניתן ניתן לבטל מנוי?


ברור מנוי זה לא חתונה קתולית :) ניתן לבטל מנוי ללא עלות במהלך 48 השעות הראשונות, במידה והמתאמן לא הגיע לאף שיעור.

  • אין דמי ביטול.
  • ביטול מנוי כרוך בהודעה מראש של 30 ימים.




האם יש כרטיסיות?


הסטודיו פועל במתכונת של מנויים בלבד, ככה אתם מבטיחים לעצמכם שתגיעו על בסיס קבוע :)




איך יוצרים איתכם קשר?


אפשר ליצור קשר בכל אחת מהדרכים הבאות:




האם יש שיעור לנשים בהריון?


למקרה שאת תלמידה שלנו, את יכולה להמשיך להתאמן כרגיל ומלבד להתחיל שיעורים שלא עשית בעבר.




כמה זמן הסטודיו קיים?


הסטודיו נוסד בדצמבר 2015.




איפה הסטודיו נמצא?


תל אביב, ראול ולנברג 20, בניין A, קומה 1, מעל שוק צפון. הכניסה היא דרך הלובי של בניין המשרדים.




איפה חונים?


אפשרויות חנייה:

  1. חניון הנחושת (אחוזת החוף).
  2. חניון שוק צפון.
  3. חניון אפר לבעלי תו חניה אזורי של אזור 10, כניסה מרחוב קהילת זגלמביה.




האם אפשר לנסות עוד שיעור ניסיון?


שיעור ניסיון הוא חד פעמי. למקרה שרוצים לעשות עוד שיעור, בשמחה, העלות היא של שיעור חד פעמי - 100 ש"ח.




כמה עולה שיעור ניסיון?


עלות של שיעור ניסיון היא 75 ש"ח. במידה ועושים מנוי שמתחיל בתאריך של שיעור הניסיון, אנחנו נקזז אותו מעלות המנוי.




האם אפשר להקפיא את המנוי?


בטח! ניתן להקפיא עד 14 ימי בשנה, לא חובה ברצף. כל מה שצריך לעשות זה להודיע מראש - אין הקפאות רטראקטיביות. שימו לב, במקרה של ביטול מנוי הקפאות אינן מחושבות ואין כנגדן זיכוי.




אם נרשמתי לשיעור, אפשר לבטל (נוהל ביטול שיעור)?


בטח! ואפילו חשוב לבטל אם לא מגיעים כדי לפנות מקום לעוד תלמידים - אנחנו סטודיו קטן ואינטימי :) עבור שיעורי ניסיון, חשוב לעדכן כמה שיותר מהר. עבור תלמידים בסטודיו - אפשר לבטל עצמאית באפליקציה אבל יש לשים לב לנוהל הביטולים:

  • אם ביטלת עד השעה 20:00 יום לפני - פיני את מקומך בזמן, הכל טוב.
  • אם ביטלת עד שעה וחצי לפני תחילת השיעור זה נחשב לביטול מאוחר, זה אומר שהשיעור יחשב כבוצע ואם מדובר לדוגמה במנוי של פעמיים בשבוע פילאטיס מכשירים, אז זה יספר במניין הפעמים של אותו שבוע.
  • אם ביטלת פחות משעה וחצי לפני תחילת השיעור או לא הגעת לשיעור, יקוזז לך יום אחד מסוף המנוי, אם מדובר בכרטיסייה, השיעור יחושב כבוצע ו"ינוקב" בכרטיסייה




נהלי קורונה


אנחנו מקפידים על המרחקים הנדרשים, מגבילים את כמות המשתתפים, מחטאים את הציוד וכמובן שחובה למלא הצהרת קורונה יומית.




איך בודקים כמה זמן נשאר למנוי (סיום מנוי)?


אפשר דרך האפליקציה: תפריט (סימן של 3 פסים) --> הגדרות חשבון




איך ממלאים הצהרת קורונה?


תפריט (סימן של 3 פסים) --> קורונה




אפשר לרכוש או לחדש מנוי באפליקציה?


לקוחות קיימים יכולים לבצע את הפעולות האלו באפליקציה בקלות: היכנסו לאפליקציה --> לחצו על 3 הפסים --> בחרו -SHOP --> בחרו את סוג המנוי אותו אתם רוצים ושלמו :)




איך נרשמים לשיעורים (נוהל הרשמה לשיעור)?


נרשמים לשיעורים בקלות באפליקציה. אם זו הפעם הראשונה שלך (שיעור ניסיון) אז בתיאום מראש מולנו דרך הוואצאפט, מייל או טלפון.




האם ניתן לקבוע שיעורים קבועים?


ניתן לשריין שיעורים קבועים בתיאום מראש עם הסטודיו




האם המורים בסטודיו מוסמכים עם תעודות?


כמובן! כל המורים בסטודיו מורים מוסמכים ומעולים :)




אם פספסתי שיעור בשבוע, האם ניתן לצבור אותו לשבוע אחר?


כאשר מדובר במנויים, לא. הכניסות הן שבועיות ואין אפשרות להעביר אותם לשבוע אחר.




האם ניתן לחלוק מנוי/מנוי זוגי?


מנויי הסטודיו הם מנויים אישיים בלבד, אין אפשרות לחלוק מנוי.